Kościański Telefon Zaufania dla dzieci i młodzieży
Od 19 lipca uruchomiony zostanie Kościański Telefon Zaufania 512 733 333 dla dzieci i młodzieży.
Z inicjatywy Burmistrza Miasta Kościana, we współpracy z Powiatem Kościańskim, od 19 lipca 2021 roku uruchomiony zostanie „Kościański Telefon Zaufania dla dzieci i młodzieży”. Działalność Kościańskiego Telefonu Zaufania koordynować będzie Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościanie. Specjaliści dyżurujący pod telefonem będą udzielać pomocy i wsparcia dzieciom i młodzieży – ze szkół prowadzonych przez Miasto Kościan oraz Powiat Kościański – w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
Uruchomienie Kościańskiego Telefonu Zaufania umożliwi dzieciom i młodzieży omówienie trudnych, ważnych spraw ze specjalistą, który w życzliwy sposób zachęci do wspólnego znalezienia rozwiązań trapiących je problemów.
Kościański Telefon Zaufania na początek będzie czynny dwa razy w tygodniu:
- w poniedziałki w godzinach 15:00 do 18:00,
- w czwartki od godziny 18:00 do 21:00.
KOŚCIAŃSKI TELEFON ZAUFANIA – 512 733 333
Pomoc można też uzyskać w Gabinetach Lekarskich Medicor w Kościanie, ul. Bączkowskiego 3, tel. 655110330 oraz pod czynnym całą dobę numerem infolinii dla dzieci i młodzieży: 116 111.
Zadzwoń gdy chcesz porozmawiać o swoich problemach w szkole lub w domu, o przyjaźni, miłości, o zaburzeniach odżywiania, hejcie w internecie…
Zadzwoń, gdy znajdujesz się w sytuacji wymagającej pomocy.
Wysłucha Cię życzliwa osoba, która nie będzie Cię oceniać. Podczas rozmowy postaracie się wspólnie znaleźć rozwiązanie trapiących Cię problemów. Rozmowy są całkowicie poufne, a Ty możesz pozostać anonimowy. W przypadku zagrożenia zadbamy o Twoje bezpieczeństwo.
Kościański Telefon Zaufania świadczy pomoc doraźną, anonimową dzieciom i młodzieży. Osobom, które przeżywają trudności natury moralnej, społecznej lub psychologicznej i potrzebują wsparcia. Adresatami usług są dzieci i młodzież szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kościan oraz powiat kościański, które dotknięte są trudnymi, osobistymi problemami i nie chcą lub też nie mogą zwrócić się do rodziny lub innych osób bliskich. Pomoc ta jest nieodpłatna. Rozmowy telefoniczne prowadzone są przez psychologów.
Najnowsze komentarze