Site icon Kościan na sygnale

Komunalnik przeprasza za niedociągnięcia

Firma Komunalnik przeprasza za niedociągnięcia i zapowiada poprawę jakości świadczonych usług.

Od początku kwietnia śmieci od mieszkańców Kościana odbiera firma Komunalnik, która w ostatnich dniach borykała się z problemami. Firma Komunalnik przeprasza za niedociągnięcia i zapowiada poprawę jakości świadczonych usług, związanych z wywozem odpadów.

Przypomnijmy, że po kilku dniach od rozpoczęcia funkcjonowania firmy Komunalnik na naszym terenie, firmie zabrakło worków na odpady segregowane. Niestety spowodowane to było jednak brakiem worków na rynku.

Dodajmy również, że przetarg na świadczenie usług ogłoszony przez Związek Międzygminny CZO SELEKT wygrała firma PHU Komunalnik Spółka z o. o. we Wrocławiu Oddział Nysa. Tym samym zastąpiła operującą na naszym terenie od kilkunastu lat firmę Remondis Sanitech Poznań.

Firma Komunalnik opublikował jednak list do mieszkańców, w którym przeprasza za niedociągnięcia i zapewnia, że jakość odbioru odpadów z tygodnia na tydzień będzie wzrastała.

Poniżej przedstawiamy oświadczenie firmy Komunalnik, która świadczy usługę odbioru, a także transportu odpadów na terenie Miasta Kościana.

Firma Komunalnik przeprasza za niedociągnięcia i zapowiada poprawę jakości świadczonych usług.

Drodzy Mieszkańcy

Jesteśmy nową firmą odbierającą odpady w Gminie Komorniki oraz w gminach miejskiej Kościan i wiejskiej Kościan. Nasza firma jest Firmą Rodzinną tylko z kapitałem polskim. Do realizacji zadania: zbiórka i transport odpadów zostaliśmy wyłonieni w drodze zamówienia publicznego – przetargu nieograniczonego. Wygraliśmy go uczciwie. Posiadamy odpowiedni potencjał.

Trafiliśmy w rozpoczęciu naszej działalności na nowym terenie na bardzo trudny okres. Bardzo przepraszamy za dotychczasowe utrudnienia związane z odbiorem odpadów. Pomimo ogromnych problemów z dostępem do worków spowodowanych ograniczeniami w pracy zakładów je produkujących oraz problemami z rekrutacją pracowników. W czasie epidemii realizujemy odbiór odpadów z terenu Związku Międzygminnego „Centrum Zagospodarowania Odpadów – SELEKT”.

Od początku naszej działalności odebraliśmy od Państwa ponad 750 ton odpadów. Gdy pojawiały się reklamacje natychmiast je uwzględnialiśmy i jesteśmy przekonani, że mimo utrudnień, jakość naszego odbioru z tygodnia na tydzień będzie wzrastała.

W tym tygodniu zwiększymy liczbę pojazdów realizujących usługę oraz zorganizujemy dodatkowe odbiory odpadów w największych skupiskach mieszkańców.

Zdajemy sobie sprawę, że dotychczasowe opinie oraz trudny początek realizacji usługi na terenie Związku Międzygminnego „Centrum Zagospodarowania Odpadów – SELEKT” stawia nas w niekorzystnej sytuacji, ale tym bardziej chcemy pokazać, że jesteśmy firmą wartą szansy oraz zaufania, niezależnie od tego, jakie informacje rozpowszechnia o nas konkurencja.

Chcemy być lokalną firmą i długofalowo – poprzez konkurencję – pozytywnie wpłynąć na rynek gospodarki odpadami na terenie Związku. Już dziś, na początku zamówienia, zatrudniamy kilkadziesiąt osób zamieszkujących teren Związku, zarówno w charakterze bezpośrednich pracowników jak i podwykonawców. Z czasem ta liczba na pewno wzrośnie.

Ze względu na uwagi do jakości obsługi mieszkańców i przekazywanych informacji zwiększyliśmy liczbę osób obsługujących telefony, a na wszystkie dodatkowe pytania jesteśmy gotowi odpowiedzieć za pośrednictwem lokalnych mediów np. podczas dyżurów telefonicznych.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 533 701 841.

Za zaistniałe niedogodności jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy.

P.H.U KOMUNALNIK Sp.zo.o.
PREZES Karolina Kubica-Dąbrowska

Exit mobile version