Nieudana próba ucieczki przed Inspekcją

Polecamy również inne wpisy:

3 komentarze

  1. Boss wss pisze:

    Dlaczego kierowcy zostali ukaran??? Spedytorów i spedycję oraz zaladowcow powinniście j*e*b*a*c

  2. Filarm pisze:

    A ja uwazam ze przeladowanym autem to tylko jacys debile jezdza…znaczy inaczej bonkierowca jedzie ale on debilem nie jest bonrobi co musi jak powie ze nie jedzie to wagon ukraincow czeka a jego miejsce…ale debilem jest przewoznik…masz 2 tony towaru ladujesz na busa za pewnie 1.3 moze 1.4zl\km a nie zdziwie sie jak 1.2 i jeszcze 1tys miesięcznie odpalisz spedytorowi…bus spali wtedy minimum 15l\100km zawieszenie w iveco kosztuje ok 1tys plus robocizna klocki ok 100zl na os zawieszenie zrobisz co 3 misiace klocki co miesiac przy kiepskim kierowcy a takie poza paroma wyjatkami bedzie bo uczciwie mu nie zaplacisz bo nie ma z czego ja to rozumiem…a teraz wez jedz z tym dwa razy po minimum 1.3 ewentualnie 1.2zl\km auto z 1tona spali 9.5-10.5l/100km zawieszenie zrobisz raz na rok klocki na 2 lata a skasujesz klienta za to samo 2 razy i nie wiem gdzie tu sens i logika przeladowywania…sam jezdze woze max 1tone ale najczesicej 700kg na pl dalo sie z tego jakos zarobic ale 3-4zaladunki i rozladunki na trasie problem to sciagalnosc kasy a na eu jest lepiej choc tez bez kokosow…TRANSPORT KRAKOWY DO 3.5T JUZ UPADL wszyscy mowia to j*bnie ale to juz j*blo tego nie ma bo chcac miec minimum stawki bierzecie minimum 2 tony masakra sami przewoznicy do tego doprowadzili…powinny byc licencje do 3.5t

  3. Riggs pisze:

    Tylko w Polsce pojazdy do 3,5 tony (kontener chłodnia bliźniak – ładowność 400 kg) są tak rejestrowane aby zyskać na wartości, które pracodawca uzyskuje nie zatrudniając kierowców na C z kursami, tacho, viatolami itp. Parodia. W większości Europy C to pojazd 7,5 tony. Busy maja przeważnie odchylke 3,5-5,5t fabrycznie tylko zależy jak się je zarejestruje, więc fizycznie nie są przeladowane. Czy kontener 8 palet mroźnia ma przewozić np kurczaki czy pierze kurczaków ważące 400 kg. Wszystko jest nastawione na chciwość itd i rżnacego nas w d… państwa. Paranoja. Do tego jestem za tacho busach, bo kierat wymuszany przez pracodawców kończy się tragicznie. Żeby nie było sam prowadzę transport do 3,5 tony. Trzy lata bez punktów, mandatów, itd i przegięć. A auta nie są nowe, ale robione na bieżąco. Top Transporter na clicktransie. Jednak prawo jest do bani, nastawione na zysk, skostniałe i 20 lat za Europą. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *